neděle 29. března 2015

Divergent series

"Povstalecká trilogie", tak se tato série nazývá. Příjde mi to zvláštní, ale budiž.

Trilogie se skládá z Divergence, Rezistence a Aliance. Autorkou je Veronica Roth

Dneska jsem dočetla třetí díl této trilogie. 
Abych řekla pravdu, čekala jsem to jiné.


Dej se odehrává v Chicagu o mnoho let později, po válce. Lidé jsou rozdělení do pěti frakcí (skupin), podle toho, jakou mají povahu. Hlavní hrdinkou je šestnáctiletá Beatrice, která se má při obřadu volby rozhodnou, jestli stráví zbytek život s rodinou nebo půjde vlastní cestou. 

První knížku jsem si půjčila v knihovně s tím, že moje kamarádka říkaly, že je to dobré. Přečetla jsem asi 50 stran a už jsem ji musela vrátit. Moc mě to nebavilo. Ale pak jsem se podívala na film a rozhodla jsem se si to půjčit znovu. Knížka se mi líbila, tudíž jsem si půjčila i druhou. Ta se mi líbila ještě víc, byla plná napětí a zápletek. Nemohla dočkat až si přečtu třetí. To bylo zklamání. Oproti předchozím dílům nebyla tak napínavá, (možná pro to, že jsme věděla, jak dopadne) tak jsem ji četla celý měsíc. Za tu dobu mi hlavní postavy přirostly k srdci tolik, že jsme nechtěla nic než dobrý konec. Takže bych řekla, že mě ta poslední knížka nepotěšila, jak koncem, tak i tím, že to, co jsem celou dobu na příběhu milovala se změnilo.

Ale stále se chystám jít na Rezistenci do kina a přečíst si Čtyřkudivergentní povídky.

6 komentářů:

  1. Viděla jsem jen film Divergence a je to fakt super. Díky tomu jsem si oblíbila sci-fi filmy :))

    OdpovědětVymazat
  2. Divergenci jsem viděla a hodně se mi líbila, ale celou sérii ani první díl jsem ještě nečetla :) A chystám se na Rezistenci do kina. :))

    OdpovědětVymazat
  3. plánujem to čítať aj ja, lebo každý ospevuje filmy! :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. já teda film neviděla ani nečetla knihu, ale číst ji chci.. na podzim až se vrátím domů si chci obnovit kartičku v knihovně a zase číst =)

    s pozdravem allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. O knížce jsem slyšela, ale bohužel jsem ji nečetla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, chtěla bych tě poprosit o návštěvu mého NOVÉHO blogu a poprosit tě o radu, děkuji moc :)
    lifestyle-by-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat